Spravujete e-shop? SEO jste řešili?

Žijeme v době, kdy jde všechno rychle, skoro lusknutím prstů. Přes internet se nyní dá pořídit opravdu všechno, proto se není čemu divit, když tyto možnosti samozřejmě využíváme. Snažíme se především o to, abychom ušetřili trochu času, který stejně následně věnujeme sociálním sítím, které jsou v dnešní době navštěvované zhruba tři hodiny denně každým uživatelem. Přes internet si nyní kupujeme nejenom oblečení nebo kosmetiku či elektroniku, ale v poslední době se stalo opravdu oblíbené především nakupování potravin. Člověk by se až divil, jak moc je toto nakupování oblíbené.

Pokud i vy provozujete nějaký e-shop, se kterým jste se s velkou pompou pustili do světa podnikání, už dávno to není jenom o výrobcích, které prodáváte. Nyní se musí dbát především na kvalitní optimalizaci webové stránky, tedy ve zkratce SEO, které vás posune na lepší pozice v přirozeném vyhledávání. K takovému SEO však potřebujete znalosti a praxe, které najdete u SEO specialisty, který s vaším webem pomůže tak, jak byste si s ním neporadili snad nikdy. Pakliže však jedete čistě podle sebe, zaměřte se především na jednoduché tipy, díky kterým optimalizujete svůj online obchod pro vyhledávače naprosto jednoduše, rychle a hlavně bez pomocí někoho dalšího, který by vás stál opět další peníze, které momentálně chcete vložit do něčeho zcela jiného. Stačí navštívit pár školení, pročíst pár desítek odborných webů s blogy či diskuzemi a budete mít dobrý základ SEO znalostí, abyste mohli zajistit webové stránce alespoň základní SEO a pak se už sami rozhodnete, jestli to přenecháte profesionálovi, kterého minimálně alespoň dokážete lépe identifikovat, vytvořit zadání a kontrolovat jeho práci.

Zaměřte se na analýzu klíčových slov

Pakliže jste se rozhodli pro své vlastní SEO, měli byste brát v potaz především klíčová slova. Ta se rozdělují hned do tří hlavních oblastí, na které se musíme zaměřit. Nejdříve se jedná o klíčová slova pro homepage, kategorie a jednotlivé produkty. Každé klíčové slovo, které je důležité pro váš byznys, tak by mělo mít svoji landing page, tedy cílovou stránku a té přizpůsobený obsah.

Následně bychom měli identifikovat problémy, které mohou na našem webu výrazně škodit. Je třeba se také zaměřit na rychlost vlastního webu a na to, jak perfektně a plnohodnotně využít jednotlivé nástroje, které nám internet nabízí.

Jakmile vyřešíte obsahovou stránku (on-page) faktory, tak se zaměřte na linkbuilding, tedy budování zpětných odkazů (off-page) faktory. To je kapitola sama o sobě a stačí si projít trochu internet, abyste se v tom mohli orientovat a opět poznat, jestli tato oblast je na vás nebo se budete raději starat o to, v čem jste dobří, například obchod, péče o zákazníky a na odbornou část si zajistíte SEO specialistu.

Spread the love
  •  
  •  
  •